پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261963
برگزاري نهمين اجلاسيه نماز شهرستان با حضور يک ميهمان ويژه
تاریخ انتشار : 1402/09/22 17:36:43
نمایش : 645
نهمين اجلاسيه نماز شهرستان فارسان در حالي برگزار شد که شهيد گمنام ميهمان ويژه اين اجلاسيه بود
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار؛نهمين ماه اجلاسيه نماز شهرستان فارسان در محل مصلي امام حسين عليه‌السلام اين شهر برگزار شد اما اين اجلاسيه کاملاً متمايز از اجلاسيه هاي گذشته بود چرا که اين برنامه يک ميهمان ويژه و افتخاري داشت. شهيد گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس ميهمان ويژه اين برنامه بود که در ميان استقبال پرشور مردم و مسئولان شهرستان و شهر فارسان به محل برگزاري اجلاسيه آمده بود.
 
در ابتداي برنامه حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان ضمن تقدير از حضور مردم گفت: اين شهدا به پا خاستند تا از دين ما دفاع کنند تا از همين نماز دفاع کنند انشاالله با برنامه‌اي مدون و هدفمند بتوانيم نماز را به يک اصل در جامعه تبديل و مساجد را رونق دهيم.
 
در ادامه نماينده ولي‌فقيه در استان، حجت‌الاسلام نکونام ، ضمن تقدير از مردم به خاطر حضور در اجلاسيه و همچنين قدرشناسي و استقبال از شهيد گمنام گفت: عزت و سرافرازي امروز ايران اسلامي مديون خون پاک شهدا است.
 
حجت‌الاسلام نکونام فرهنگ ايثار و شهادت را ضامن امنيت و آرامش در جامعه اسلامي برشمرد و افزود : بازگشت شهداي گمنام به ما متذکر مي‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنيم و انتقال‌دهنده اين فرهنگ مقدس به نسل جوان باشيم.
 
نماينده ولي‌فقيه استان افزود:مردم شهيدپرور فارسان که در اين ايام مزين به عطر فاطمي و شهادت حضرت زهرا (س) است بار ديگر با استقبال پرشور و حماسي از پيکر مطهر شهيد خوشنام عشق و ارادت خود را به آرمان‌هاي امام راحل و شهدا نشان دادند.چنين استقبال باشکوه مردم فارسان براي قدرداني از جان‌فشاني‌هاي اين شهيد بزرگوار است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html